woensdag 8 maart 2017

Scr@p-Cards #94

Hallo Allemaal
 
Vandaag begint er weer een nieuwe challenge op het
#94  met als thema:
een verjaardagskaart of creatie met een strik.
 
Dit is mijn uitwerking hiervoor geworden
 
Ik heb hem gemaakt volgens de sketch van de lopende FB challenge van DDBD.
Het Dp is van Joy! Zo ook de banner met daarop de stempel.
De libel heb ik uit het DP geknipt.
Het mooie plaatje is van Syta.
Zoals jullie zien heb ik een dubbele strik van organza gemaakt.
Met een sierlijke bling bling erop.
Rechts een bloementoef.
Op de bloemharten en bloemblaadjes heb ik gesso gedaan.
Bij vragen , dan hoor ik dit graag.
 
De sponsor is deze keer De Hobbykaart
Met een prachtige prijs.
Wil je weten wat, kijk dan snel op het
echt de moeite waard.
Net als alle mooie kaarten van mijn team maatjes
en gast DT.
 
Graag doe ik met deze kaart mee bij:
- AnMaCreatief #66 Bingo; paar'-parels-lint/kant
- Friendship #15 Blumen
- Kreativ scrapping #3 bingo: stensil-dotter-blomst
- The Ribbon girl #maart Anything goes
 - Inky Chicks #79 Happy Birthday
- Cards und more shop #9 Anything goes with flowers
 
Met onderstaande kaart ben ik voor de vijfde keer in de top drie beland.
Ben er zo trots op!
 
Nu bij MBDGD als extra prijs algemeen.
 
Dit was mijn post weer.
Tot de volgende keer.
En natuurlijk dankjewel voor het langs komen.
 


27 opmerkingen:

  1. Heel mooi geworden,toevallig heb ik de mal hier ook op tafel liggen wil er ook mee aan de gang.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de warme woorden gelezen Anita, lief! Nu maar hopen dat het hier rustig blijft en ik weer volop kan meedraaien in het gezellige team. Paars is wel je ding he en op deze kaart ook weer zo mooi gebruikt en dan al die toppertjes van je, dikke proficiat! Vooral lekker zo doorgaan zou ik zeggen!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart is dit weer Anita. Echt heel mooi gemaakt. Jammer genoeg heb ik deze DDD mal niet maar het liefst zou ik hem gelijk gaan halen want ik vindt hem mooi. Misschien doe ik dat ook nog wel. Prachtig weer die paarse kleuren, ik vind dit zo mooi. Complimenten weer hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Anita. Prachtig in. De paarse kleuren. Alles wat er op. De kaart te zien is ziet er weer prachtig uit. Erg leuk gemaakt. Ik zal ook weer mijn best doen om bij jullie mee te doen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gedaan Anita. Ik zal mijn best doen op een kaart. Maandag niet eerder. Red ik niet meer. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita wat een prachtige kaart mag ik hier weer bewonderen en in jou favoriete kleurtjes ..... SCHITTEREND !!
    fijne dag liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart! De kleuren, het papier, de sketch. Supermooi.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een prachtige kaart Anita en gefeliciteerd met je top kaartje
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart heel mooi groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anita,
    prachtige kaart in paarse tinten, met een mooie strik en toef!
    leuk dat je kaartje weer in de prijzen viel.
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart heb je gemaakt.
    Zo'n mooie kleuren en materialen
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wauw Anita, wat een prachtige kart heb je gemaakt. Supermooi deze vorm en de aankleding, je papier en de bloemen. En natuurlijk de strik!
    Ik ben al bezig geweest vandaag...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Such a beautiful card Anita! I love the design and colours and the image is gorgeous. Thank you for sharing with us at the Ribbon Girl, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx
    https://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo mooi Anita. De kleuren en het papier. Een plaatje is het.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is werkelijk een práchtige kaart!

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart anita ! Zo een mooi model en mooie kleuren ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wow this is fabulous thank you for entering our challenge here at Cards Und More x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart, Anita en zo'n leuk model.Mooie kleurtjes weer.Gefeliciteerd met je top kaartje.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What a super sweet project you have for us today, so well thought out and put together a fabulous Creation Beautiful in every way, we are so lucky you have entered our RIBBON GIRL challenge blog
    so beautiful to look at good luck hugs Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Voor de 5e keer in de TOP 3. Fat is heel knap. grts leny w

    Gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. A lovely unusual shaped card in beautiful colours.

    Thanks for joining us at Friendship-Challenge.

    Sonny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. eine wunderschöne karte hast du gewerkelt. echt klasse.
    danke für deine teilnahme an der friendship-challenge.
    lg
    sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Your card is beautiful
    Thanks for joining us at Friendship
    Hugs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. A gorgeous card!
    Thanks for joining the challenge at Kreativ Scrapping, wish you luck in the draw!
    Hugs Kjersti:)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een bjoetie, gezellig datje meedoet bij anmacreatief.
    groetjes helen

    BeantwoordenVerwijderen