donderdag 29 december 2016

Sfeer potjes

Hallo Allemaal
 
Vandaag laat ik jullie graag mijn zelf gemaakt sfeer potjes zien.
Deze heb ik met de kerst mijn zus en haar gezin cadeau gedaan
omdat we bij hun kerst mochten vieren.
Zij houden erg veel van een kaarsje aan met deze donkere dagen.
Dus ze waren gelijk in gebruik genomen.
Konden we gelijk zien dat dit goed ging.
De producten zijn dan ook op waterbasis die ik gebruikt heb.
Ik laat jullie er wat foto's van zien bij dag en avond.
Ben er eigenlijk best trots op.
Ik heb mij laten inspireren door het volgende filmpje van FB:
 
 
 
 
 
 
 
Ik zie zelf nog wel een verbeter puntje.
Maar vind ze zo leuk dat ik er bij ga maken.
De potjes hiervoor heb ik al klaar staan ;-)
Ik heb nu de kleuren zilver en roze gemaakt.
Ben nog met de kleur Mother of pear (crème noem ik het zelf) bezig
en violet bij gekocht.
Het eis effekt van Viva geeft een prachtig effect!!!
Het is vrijs snel droog zowel het ijs als het glas verf.
Ontzettend leuk om te doen!
Graag doe ik met deze potjes mee bij
Scrapplezier #24 winterwonderland.
Omdat het potjes zijn met ijs erop.
 
Ook wil ik jullie nog laten weten waar ik erg trots op ben:
dat ik met deze kaarten in de top drie stond  bij Scrapplezier 
 
 
en tot de favoriet behoor van het design team van
 
 
 
 
Dankjewel voor jullie bezoekje en ook zeker van het afgelopen jaar.
Ik ben jullie heel dankbaar hiervoor.
Hopelijk kunnen we dit voortzettend in het nieuwe jaar.
Ik wens iedereen een hele fijne jaarwisseling
en een heel gelukkig nieuwjaar!
 
 
 
 


20 opmerkingen:

  1. Wat een leuke sfeerlichtjes Anita.
    En gefeliciteerd met je winnende kaarten, altijd leuk.
    Fijne jaarwisseling,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke sfeerlichtjes zijn dat geworden. Ik kan me voorstellen dat je daar meer van wil maken.
    Jullie ook een fijne jaarwisseling!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super sfeerlichtjes. Leuk om te maken en ook om cadeau te geven.
    Alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je sfeerlichtjes zien er erg mooi en gezellig uit, Anita.
    Gefeliciteerd met je topkaarten en jullie ook een fijne jaarwisseling gewenst en alle goeds voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige sfeerpotjes. Super mooi gemaakt. Top. Gefeliciteerd met je winnende kaarten.
    Jij en je familie ook de beste wensen voor 2017
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooowat een prachtige potjes!
    Dadelijk de link van het filmpje eens bekijken.
    Leuk cadeautje zeker ook voor kerst.
    Jullie ook een fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2017 gewenst.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er gezellig uit Anita echt prachtige sfeerpotjes heel mooi met de poinsettia erop.
    Ik wens je een goede jaarwisseling en een gezond, creatief 2017 en in het nieuwe jaar kom ik weer gezellig op je blog kijken hoor.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige en heel sfeervolle potjes !!! Proficiat met je top plaatsen.
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn dioe potjes leuk zeg!En nu maar potjes sparen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super gaaf Anita! zeker mooi spul dat Viva Ice! Ze zien er heel gezellig uit! Ik wens jullie ook een hele gezellige jaar wuisseling en een fantastisch Nieuwjaar met een heerlijk vooruitzicht van een spliksplinter nieuwe woning!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sorry en Gefeliciteerd met je top 3 kaarten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oooohhh wat een leuke potjes en een leuk idee.
    Laat ik nou van Sinterklaas zo'n bloem gekregen hebben! :)
    Leuke inspiratie.
    Gefeliciteerd met je kaarten.
    Fijne jaarwisseling!
    groetjes en liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je leuke sier potjes gemaakt Anita.....prachtig!
    Gefeliciteerd met je top 3 kaartjes.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi!!!
    Fijne jaarwisseling, creatieve groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel mooi gedaan Anita ziet er goed uit.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk en sfeervol cadeautje Anita en zo bij elkaar gezet is het helemaal gezellig. Mooi gemaakt hoor. Gefeliciteerd met je winnende kaarten.
    Alvast een veilige, gezellige jaarwisseling en de beste wensen voor 2017. Tot volgend jaar ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat ziet er mooi uit Anita. En wat leuk dat ze ook gelijk zo gewaardeerd werden door je zus.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende sfeerpotjes heb je gemaakt.
    De kerstrozen komen zo mooi tot hun recht in het kaarslicht.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Anita ik vind ze prachtig. Wij gaan ook potjes sparen want inderdaad een heel leuk cadeautje voor kerst. Een kaarsje/lampje is altijd leuk in deze donkere dagen. de beste wensen hoor.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige sfeerlichtjes, een lief cadeautje om mee te nemen voor je zus. Je nieuwjaarskaart hieronder vind ik heel erg sfeervol.
    Een heel goed 2017!
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen