vrijdag 2 december 2016

Gast DT bij My Besties Aussie's

Hallo Allemaal
 
Vandaag kan ik mijn eerste project dat in de wacht ligt laten zien.
De vorige maand was ik winnaar bij
En mag ik deze keer gastdesigner zijn.
Het thema is dit keer Christmas.
Waar we toch volop mee bezig zijn, althans ik wel.
 
Dit is mijn uitwerking hiervoor.
 
Nog een foto van de kaart schuin gekomen,
misschien komen de glitters op de muts dan wat beter tot zijn recht?
De glitters die ik hiervoor gebruikt heb is van het merk Stickles.
Het boordje van de haar jurk is gedaan met foamball clay glitter
De glitter hierin is helaas op de foto niet te zien. Jammer.
Ik heb de Bestie ingekleurd met faber castell potloden.
Onder de Bestie heb ik foam blokjes geplakt.
Als basis heb ik Design papier van Maja genomen.
Altijd erg mooi!
 Met daaronder een randje kant.
De houten ornamenten komen van de action en van CraftEmotions
De poinsettia's en takken komen van Marianne Design.
Parels en brads  uit eigen voorraad.
Deze bloemen bewerkt met distress inkt
De mooie kerst stempel van MD
gestempeld met Stazon inkt op cardstock die ik gestand heb uit de mal van
 
Graag doe ik met deze kaart mee bij:
- Cards en Scrap # december glitter
- AnMaCreatief #63 alles mag
- MBDGD # alles mag en optie zilver
- Crea Chicky's #5 Traditionele kerst kleuren
 - SSS  # 105 Anything goes
- Bestie Deutschland #35 Alles geht +Chrismas 
- Fabrika fantasy #4 Add glitter 
 
Alle gelinkte en onderstaande producten
zijn verkrijgbaar bij de webshop van  CraftAddiction 
 
https://www.craftaddiction.nl/product/craftemotions-foamball-clay-luchtdrogende-klei-glitter-wit/  https://www.craftaddiction.nl/product/craftemotions-houten-ornamenten-kristallen/ 
https://www.craftaddiction.nl/product/marianne-design-clearstempel-cs0979-winter-en-nieuwjaarswensen/   https://www.craftaddiction.nl/product/crealies-crea-nest-lies-xxl-no-51-ovalen-met-dubbele-stippen/  https://www.craftaddiction.nl/product/tim-holtz-distress-mini-inkpads-vintage-photo/ 
 
Dank jullie wel voor de tijd en de altijd lieve reacties.
 

17 opmerkingen:

  1. Altijd leuk als je gastdesigner mag zijn. Je hebt een schitterende kaart gemaakt Anita.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie warme kerstkaart heb je gemaakt, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig Anita, wat heb je mooi gekleurd en de stickles zijn goed te zien hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor het meedoen bij My Besties Dutch Girls Designs, sorry was ik vergeten.
      lieve groetjes,corrie

      Verwijderen
  4. Mooie kaart Anita, leuk die aparte kleuren. hartelijk dank voor je deelname bij ons de Dutch Besties.

    Fijn weekend,
    Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.
    Succes en hopelijk tot de volgende keer.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a cute card, thanks for sharing with Fabrika Fantasy Digis!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi glitterbontrandje! bedankt voor je deelname aan onze challenge, groetjes, Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Absolutely beautiful Anita. It's perfect.

    Thanks so much for sharing with us at the Color It Create It Show It Off Challenge.

    With smiles
    Laine Kammeraad
    DT Color It Create It Show It Off

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaart! Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Crea Chicky’s Veel succes!!
    Jolanda
    (DT lid)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kerstkaart Anita ! Je hebt de Bestie prachtig ingekleurd! Ik hou ook van de kleuren in combi met kraft! Bednakt voor je deelname bij Colour it Create it Show it off. Ik wens je alvast fijne feesten toe en een gelukkig Nieuw Jaar. Groetjes, Gina DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous card! Thanks for joining us over here at Color it Create it Show it off.
    Good Luck,
    Eleonora DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a beautiful project. Thanks for sharing your talent with us. Good luck and hope to see you play with us in the brand new year.
    Hugs
    Desíre
    {Color It Create It Show It Off DT Member}
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A wonderful project.
    This will also be perfect for one entry as an anything goes creation for our challenge below.
    Hugs
    Desíre
    {ATG with a CREATE WITH TLC Element}
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Love all of your gorgeous layers! So many wonderful details, but that trim is to die for!

    Thank you for joining us at Fabrika Fantasy for our Add Glitter challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend Anita.
    Dank je wel voor het meedoen met de AnMa Challenge!
    Gezellige jaarwisseling!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen