zaterdag 17 december 2016

CraftAddiction Reminder #12 Alles mag in kerstsfeer

Hallo Allemaal
 
Vandaag is het weer tijd voor de reminder bij
Met als thema #12 alles mag in kerstsfeer.
Je kan tot 31 december mee doen.
 
Daarvoor heb ik dit houten kerstcadeaudoosje gemaakt.
 
 
 
 
 
Het doosje is van de action.
Kon je kopen als twee in één. Dit is de kleinste formaat die erin zat.
Ik wilde graag een oude uitstraling aan mijn doosje geven.
Om het craquelé effect te krijgen heb ik Crackle Medium stap 1 en stap 2 van Creall gebruikt.
Weer eens iets anders uit geprobeerd.
Erg leuk!!
Als onder kleur kan je de Creall Top Deco kleuren gebruiken.
Als dit droog is, Crackle Medium stap 1 eroverheen zetten en goed laten drogen.
Dan weer een  Creall Top Deco kleur(laten drogen)
 en vervolgens Crackle Medium stap 2 erover heen.
Alles goed laten drogen (staat op het flesje hoe lang) 
De gebruiksaanwijzing staat erg goed omschreven op de flesjes.
En al gauw zie je de scheuren verschijnen!
Maar ik dacht laat ik het eens proberen met goedkopen verf van de Action
en een ander merk "biocolor "en verf van mijn dochter haar school.
Ben aan het mengen gegaan om paars te krijgen.
Dit als basis op het doosje gedaan.
Daaroverheen met drie merken gaan mengen, ja echt!
Alleen het dekt niet zo goed als de Creall top deco.
Dus een aantal keren moeten herhalen.
Toen kreeg ik het wel even benauwd/warm....
Alle stappen netjes gevolgd van de Crackle....
maar werkt het ook op mijn merken verf door elkaar.
Nou je ziet het resultaat....
ja dus!!!!
Daarna het doosje op gaan pimpen met
filigraan hoekjes, bladeren van kant,
bloemen van het merk petaloo.
(van stof), kant, kralenketting.
Ik heb dit alles opgeplakt met een lijmpistool
op de randjes van kant en kralenketting na.
De banner met tekst stempel is van joy!
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.
Voor nog meer inspiratie kan je vinden op het CraftAddiction blog
 
Alle gelinkte en onderstaande producten
zijn verkrijgbaar bij de webshop van  CraftAddiction 
 
https://www.craftaddiction.nl/product/creall-crackle-medium-stap-1/   https://www.craftaddiction.nl/product/creall-crackle-medium-stap-2/   https://www.craftaddiction.nl/product/lijmpistool-lage-temperatuur/ 
 https://www.craftaddiction.nl/product/lijmroller-niet-permanent/  https://www.craftaddiction.nl/product/extra-sticky-tape-3-mm/ 
 https://www.craftaddiction.nl/product/stazon-inktkussen-jet-black-2/  https://www.craftaddiction.nl/product/craftemotions-clearstempelblok-105-x-74-x-08-cm/ 
 
Dankjewel voor jullie tijd en de altijd lieve berichten
 


14 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit leuk gemaakt....Supermooi!!
    Vind dat crakle zo'n mooi effect geven ...wil dat ook steeds gaan doen maar stel dat toch steeds weer uit omdat ik weet dat ik dan weer geen geduld heb om het steeds te laten drogen...als ik dan bezig ben wil ik door haha.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele klus masr het resultaat is super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er schitterend uit Anita! Leuk cadeautje voor je zelf of om weg te geven!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Dat is weer eens wat anders dan een kaart,
    echt heel erg mooi gemaakt, en prachtig bewerkt ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow heel mooi Anita. Geeft een mooie oude uitstraling.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita,
    prachtig doosje met een hele mooie uitstraling, mooi is dat craquelé, en ook je toef bovenop is super,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi is je doosje, wat een gaaf effect dat crackle! Mooie afwerking verder zeker ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtig doosje je hebt eer van je werk groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow Prachtig Anita heel mooi gepimpt doosje !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie creatie
    Ziet er heel mooi uit
    Een fijne zondag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat heb je heel erg leuk gedaan Anita!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je Cracklé vind ik schitterend op het kistje en is onwijs goed gelukt! Heel veel werk met al die laagjes, maar het resultaat is super!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen