woensdag 7 oktober 2015

Happy Bday

Hoi Allemaal
 
Ja daar ben ik weer al, met de tweede post van vandaag.
Ik dacht laat ik dit vanavond afwerken,
 dan probeer ik morgen een beetje langs te komen op jullie bloggie's.
Ik ga mijn best doen.
 


Een maand geleden had ik een top drie plaats gewonnen bij
en mocht ik daarom gast designer zijn.
Daarvoor kreeg ik deze mooi digi toegestuurd.
 
Deze kaart heb ik gemaakt volgens deze sketches.
 
Ik zou zeggen doe gezellig mee bij
Cheerful sketches blog  er staan mooie reminders
en mooie voorbeelden van het team.
 
Sorry ik hou deze post  kort
 want ik merk dat ik vandaag al veel achter de pc
heb gezeten.
Het voelt niet zo fijn aan mijn wond.
Maaaar bij vragen stel ze gerust evt. via de mail of hier.
Ik beantwoord ze graag.
 
Ps op de slagroomtoef  en kersen zitten glitters.
Dat is van een flesje stickles glitterlijm.
Lang geleden dat ik dit gebruikt heb
terwijl ik een tijd gehad heb dat ik het zowat op iedere kaart gebruikte...
herkennen jullie dat??
 
Graag wil ik met deze kaart meedoen bij;
- stampin your way #33 verjaardagskaart met taart
- Scrap my dream # oktober verjaardagskaart.
 
Dankjewel voor je bezoekje en de altijd lieve berichten.
 
Liefs Anita



32 opmerkingen:

  1. een erg leuke kaart , de uitwerking is hee mooi met het berry sweet papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een lieve kaart geworden Anita..pas je goed op jezelf?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje en wat een leuke digi heb je gekregen! Ik zie dat ik een paar van je posts hebt gemist! Hopelijk vlot het herstel een beetje en heb je niet te veel last meer van de volgende operatie! Wees voorzichtig als de wonde niet goed heelt! Niks forceren! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super schattig kaartje, Anita, en een erg leuke uitwerking van de schets!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel lief kaartje!
    En ja bij mij ligt er ook te veel leuke spullen die nodig weer eens gebruikt moeten worden.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke digi is het en de cupcake past er ook zo leuk bij!
    Doe maar kalm aan hoor.
    Gezondheid gaat boven alles.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer dat het herstel nog niet zo voorspoedig gaat als je gehoopt had. Ik ben even aan het scrollen gegaan. Wat je gemaakt heb is erg leuk en deze is ook prachtig met lieve kleurtjes. groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anita wat is dit een keukerd geworden via de schets. Lief afdrukje en de cupcake maakt het leuk af.. Ja glitter, dat gebruikten we eerder bij a altijd op de plaatjes. Maar je ziet het nu minder soms kan het wel weer even een leuk effect geven. Wij hebben het laatst ook nog een keer gebruikt. Jij maar rustig aan..... Als het computeren niet zo gaat moet je het niet doen de blogs blijven er wel. Heel veel sterkte. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt, leuk hoor met de glitters, soms moet dat gewoon weer eventjes
    Houd je je wel een beetje koest,....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anita,
    je hebt een schitterende herfstkaart gemaakt en ook deze kaart, is zo mooi en vrolijk en erg mooi ingekleurd..
    Fijn dat je toch nog bezig kunt zijn met kaarten maken, wens je veel sterkte voor de aankomende operatie,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anita wat een lief kaartje! De glitters zijn een heel leuk detail :) Gefeliciteerd met jouw gastdesignerschap! Super leuk :)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat een vrolijk lief kaartje Anita en gefeliciteerd met je gastdesignerschap :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje Anita, practig gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anita,
    Wat een leuk kaartje met die cupcake
    Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een snoes van een kaart Anita!
    Mooi gedaan.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kaartje is weer echte topper Anita...alles past zooooo mooi bij elkaar...
    heel vervelend dat je genezingsproces niet zo vlot verloopt...maar het is ook niet niks geweest ...doe voorzichtig en rustig aan meis....dan gaat dat zeker goed komen...

    liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een pracht van een kaartje Anita - helemaal super gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart, leuke digi en de cupcake past er zo goed bij.
    Je herfstkaart is prachtig, zo sfeervol in die kleuren.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Anita
    Dit is een prachtig kaartje en zo lief, ik vind de postzegels op kraft ook heel mooi.
    Doe rustig aan hoor Anita, denk goed aan jezelf.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hoi
    Je heb er een toppertje van gemaakt
    Hij is super mooi.
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schattig kaartje...

    Liefs,Diana xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Anita,

    Leuke en vrolijke kaart.Wat een schattige digi en zo mooi ingekleurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kaart Anita. Leuk dat je de cupcake weer terug laat komen.
    Gezellig dat je mee doet met onze challenge van SYW.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Anita,

    Wat een gave kaart, zou zelf bijna zin in een taartje krijgen:)
    Ook vind ik sketch erg leuk, kan ik vast wat mee hahahaha

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Anita,
    Wat een mooie leuke kaart Anita !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuk vrolijk verjaardagskaartje. Bedankt voor het meeden bij Scrapmydream. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schatje, bedankt voor het meedoen bij Stampin your Way CHALLENGE!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke kaart! Bedankt voor het meedoen aan de uitdaging bij Scrap my Dream.

    groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen