donderdag 3 september 2015

Drie kaartjes

 
Hallo Allemaal
 
Oeps alweer ruim twee weken geleden ,
dat ik een bericht geplaatst heb.
Niet dat het slecht met me gaat hoor...
we gaan langzaam vooruit maar de oude ben ik nog lang niet.
Dat verdovende gevoel is nog steeds hetzelfde.
Het zal zijn tijd wel nodig hebben.
Maar we mogen niet klagen.
Ik heb dan ook niet stil gezeten.
Ik heb drie kaartjes geborduurd wel zo ongeveer nagemaakt hoor.
Maar lekker zittend in de tuin, heerlijk.
Haha nu niet hoor, brrrr koud maar dat heeft ook zijn charmes...
Tenminste voor mij wel....zin in knutselen!!!
Nu zeker, er zijn weer zoveel blogs tot leven gekomen,
Na de zomerstop!!
Ik hoop dat mijn blog ook weer wat tot leven komt,
 nou het begin is er weer, nu volhouden. ;-)
Wat dan ook motiverend
werkt is dat ik een top twee plaats behaald heb bij
Met de kaart die ik gemaakt had voor onze lopende challenge.
Geweldig leuk!!
Vind die waardering zo geweldig leuk en motiverend!!
 
Waarom heeft het nog meer zo lang geduurd met een blog bericht....
We hadden afgelopen drie weken met z'n allen vakantie.
De laatste week hebben we wat uitstapjes gedaan,
niet te vermoeiende maar wel gezellig.
Dat ging best goed.
Kim onze dochter heeft ook de Nederlandse kampioenschappen gehad.
Ik ben dit keer heerlijk mee geweest.
Won haar estafette team toch goud!!!!
Geweldig mooi om te zien.
Ze hadden tevens een clubrecord gelopen van haar eigen club.
Kim is hiervan de starster, ze kan erg snel uit de startblokken.
Kan je zeggen, wat een blijde gezichtjes,
 de wissel ging uitstekend bij iedereen.
Nou ik stop ermee want daar komen jullie niet voor.
Maar kan je zeggen....trots dat ik ben!!
 
Alles is weer naar school en naar het werk.
Kan me oude ritme proberen wat op te pakken.
Maar merk wel dat het allemaal nog niet zo snel gaat.
En makkelijk moe ben, komt wel goed!!
Ben al weer een stuk verder!
 
Dan nu mijn kaartjes.


Beide uit de hobbydols nr. 84
De patronen zijn van Sjaak van Went.
 
En nu mijn twee jaar zomer project, jawel klaar!!
Niets bijzonders hoor....maar ja, herkenbaar misschien?
Gemaakt uit hobbydols nr.76
Van Jenine Siemerink.
 
Een heel verhaal, ik hoop dat ik jullie niet verveeld heb.
Ja ik weet het, ik heb geprobeerd om vaak langs te komen.
 Dit is me één keer gelukt, geloof ik.
Maar hopelijk komt dit nu ook weer meer goed.
Maar soms heb ik wat mindere dagen.
Dus ...maar dat gaat vast met de week beter.
 
Bedankt voor jullie genomen tijd.
En de altijd lieve reacties.
 
Liefs Anita


34 opmerkingen:

  1. fijn dat het toch iets beter gaat Anita. en super trots mag je zijn.
    Je hebt ook 3 schitterende kaarten gemaakt en geborduurd.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes, Anita! Mooi, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaarten, en de patronen van jenine en sjaak blijven mooi.
    Fijn dat het langzamerhand weer iets beter met je gaat, het was ook een zware ingreep dus het herstel duurt dan ook langer. Maar rustig aan.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten, Anita. Wat is het toch mooi met zo'n borduursel erbij.
    Gefeliciteerd met je top 2 plaatsje, leuk!
    En wat een knappe prestatie van Kim met haar team. Kan me voorstellen dat je ongelooflijk trots op haar bent.
    Fijn dat jullie genoten van de vakantie met uitstapjes. Altijd prettig om samen weer wat te ondernemen.
    Nog een fijne avond gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaartjes heb je gemaakt. Leuk om waardering te krijgen voor je kaarten. En nog beter om te lezen dat het wat beter met je gaat.

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaartjes Anita! Jammer dat alles maar traag betert, maar het betert toch, dat is het voornaamste!
    proficiat met de prestatie van je dochter!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt leuke kaarten geborduurd
    groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Anita,
    pas jij maar op dat je niet naast je schoenen gaat lopen! Hahahaha, die kinderen van je! Van wie hebben ze dat sportieve? Van jou?
    Je kaartjes zijn erg mooi. Kan me voorstellen dat je dat in etappes kunt doen. Langzaam verbeteren is niet erg, als het maar verbetert. En zolang je geen pijn hebt is het goed.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik dacht dat het zonnetje vandaag tussen de wolken door scheen maar dat was een van trots glimmende moeder hahha!! Te gek die uitblinkende sportieve kinderen van jullie, heerlijk!! Je kaartjes zijn ook beeldig Anita en verder, doen wat goed voelt en aan jezelf denken!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi Anita wat fijn dat we je weer zien op het blog! Inderdaad een motivatie als je in det top 3 bent gekomen. Leuk deze geborduurde kaarten. Ja lekker om even buiten zitten en dan even een borduurtje erbij. Maar rustig aan. Mooi dat het wel vooruit gaat ... Maar we willen vaak snel. Geduld is een schone zaak. Fijn dat jullie een goede vakantie hebben gehad. En leuk dat je dochter ook zo goed kan sporten. Veel sterkte verder. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaartjes zien er zoals gewoonlijk weer prachtig uit Anita...wat een schitterende borduurtjes erop....en doe het maar lekker op je gemakkie hoor.. zo gaat dat zeker weer helemaal goed komen...Dat moet toch zijn tijd hebben....en gefeliciteerd met ook je sportieve dochter...wat een atletische kinderen hebben jullie...daar mogen jullie zeker trots op zijn...geniet er maar lekker van....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anita,
    fijn dat het al wat beter gaat met jou
    wat heb je drie mooie borduukaartjes gemaakt knap werk hoor !
    super toppie
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooie geborduurde kaarten enwat zal je trots zijn op je dochter ook leuk dat je tweede bent geworden geniet er van groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie geborduurde kaarten Anita. Gefeliciteerd met je top 2 plaats bij CSC. Is altijd een leuke opsteker. Wat bijzonder dat je dochter meegedaan heeft aan de Nederlandse kampioenschappen.
    Fijn dat je langzaam vooruit gaat. Wens je geduld en goed moed toe.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie geborduurde kaarten heb je gemaakt. Fijn om op deze manier de hobby weer op te pakken.
    Gefeliciteerd met je dochter, knap hoor.
    Mijn zoon is ook ooit 1ste geworden met de estafette en ik ben nog steeds trots. Leuk hé
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je 3 prachtige kaarten gemaakt, je borduurtjes en afwerking zijn super..gefeliciteerd met je sportieve dochter,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een leuk verhaal Anita ... Je geborduurde kaartjes zijn super mooi geworden. Gefeliciteerd ook met je gewonnen prijs en dan je dochter Kim ... ook voor haar gefeliciteerd !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fijn te lezen dat het iets beter gaan Anita en dat het stapje voor stapje gaat is alleen maar goed. Ook erg fijn dat jullie uitjes hebben gehad...ook dat heeft een mens nodig.

    En wat een prestatie van je dochter. Gefeliciteerd! It's in the family toch?

    Ook voor jou felicitaties met de gewonnen prijs. Het is ook erg stimulerend en het is leuk als je creaties gewardeerd worden. Erg leuke kaarten maakte je.

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat geweldig voor je dochter.. kan me voorstellen dat je trots bent! leuke kaarten zijn het geworden..mooie kleurtjes. gefeliciteerd met je gewonnen prijs.. fijn weekend. groetjes miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fijn dat het alweer een beetje beter met je gaat. Je kaartjes zijn weer prachtig hoor, top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Anita wat een toppers die kinderen van jou! Ik kan mij heel goed voorstellen dat je zo trots als een pauw op ze bent :) Lijkt mij zo fantastisch om zo te kunnen genieten van je kinderen met de wedstrijden! Heel fijn om te lezen dat het al wat beter met je gaat en dat je uitstapjes hebt gemaakt :) Wel naar dat je nog steeds het verdoofde gevoel hebt! Hopelijk zal het snel weg trekken! Prachtige kaartjes heb je geborduurd! En de onderste is zo lief :) Eindelijk is het kaartje af!
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

  23. Fijn dat je er weer bent hihi, en je kaartjes zijn super mooi ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Fijn te lezen dat het toch weer wat beter met je gaat Anita - het was een hele ingreep, het heeft zijn tijd nodig ;). Geweldig hoor van je dochter, trotse mama natuurlijk en dat kan ook niet anders ;).
    Schitterende kaartje heb je gemaakt - supermooi gedaan.

    Groetjes,
    MIsseke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Anita, fijn om te lezen dat het steeds iets beter gaat en dat je ondanks alles er toch even tussen uit kon. Leuk dat je kinderen het zo goed doen. Daar straal je toch van!! Supertrots, want het is wel jouw kind! De kaartjes vind ik allemaal erg mooi geworden. Borduren is niet zo mijn ding, maar deze zien er heel mooi uit en je 2 jarig project is een beauty geworden.
    Lieve groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie geborduurde kaarten,Anita.Fijn dat het weer iets beter met je gaat.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Anita
    Kanjers zijn je kinderen en natuurlijk ben je daar trots op, lekker van genieten hoor.
    Je kaartjes zijn weer schitterend, de onderste is heel mooi in de zachte kleurtjes.
    Lekker doen waar je je goed bij voelt Anita, een heel fijn weekend.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Fijn dat het goed met je gaat Anita en dat je een leuke vakantie hebt gehad. Ik ben zelf ook net terug uit vakantie. Ben nu een ronde bij mijn blogmaatjes aan het maken :) Een hele dikke proficiat met de sportprestaties van je dochter. Mag je terecht trots op zijn! en natuurlijk heb je ook weer drie hele mooie kaartjes gemaakt! Ik heb altijd respect voor borduurwerk! Wauw! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd met je top 3 plaats.
    Deze kaarten zijn ook weer erg mooi.
    Fijn dat het weer wat beter met je gaat.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie borduurkaarten. Prachtig gemaakt.
    Gefeliciteerd met de sportprestaties van je dochter.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Het zijn alle drie top kaartjes die je gemaakt hebt Anita!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige kaarten heb je gemaakt.Fijn dat het weer de goede kant met jou op gaat. Hier is de vakantie ook weer om en het weer is ook echt weer om te gaan freubelen.Kom weer geregeld langs.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen