maandag 4 augustus 2014

Kerstkaart

Hallo Blogvriendinnen
 
Wat een super goed weer hebben we toch gehad!!!
Wij hebben hier geen buien gehad.
Terwijl het in  o.a. Limburg flink te keer is gegaan, toch?
Niet fijn!
Mijn man is weer gaan werken vandaag,
we hebben de laatste weken niet veel gedaan.
Lekker in de tuin geluierd en wat te doen dingen gedaan.
De kinderen zijn nog drie weken thuis.
We zijn op de helft.
Maar de laatste week dus over twee weken
heeft mijn man Friso ook nog een week vrij!
Wat boffen we toch!!!
Dus van bloggen komt er nog steeds wat minder van.
Wel heb ik twee kaarten gemaakt.
Ik laat er nu alvast eentje zien en de ander vanmiddag of vanavond.
Deze is een kerstkaart geworden.
 

 

Ik heb hiervoor de volgende sketch gebruikt van Cards en Scrap
 
Ik had laatst gewonnen bij 52weeksofchristmas 
Daarvan heb ik de embossingsmal en DP gebruikt.
Verder heb ik de tekst ook weer van Cards en Scrap gebruikt.
Deze kun je HIER vinden.
Ik heb een oudere mal en een nieuwe mal gebruikt van MD
met de nummers COL1363 en LR0134 (sterrenrand)
Wat er in de mal van sterrenrand achter blijft
heb ik wat van gebruikt om op de geembosde sneeuwvlokken te plakken.
Deze ook bewerkt met roze distress inkt.
 
Ik wil met deze kaart meedoen bij;
- CardsenScrap  #215 volgens sketch.
- 52weeksofchristmas #juli gebruik sterren.
-Creative card crew #67 Christmas.
- Winter wonderland # anything goes for Christmas.
 
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Bedankt voor de genomen tijd en de altijd lieve berichten.
Lees ze met plezier!
Voor degene die nog vakantie hebben of  nog tegoed hebben
Een hele fijne vakantie!
En de andere werk ze!
 
Liefs Anita


12 opmerkingen:

  1. Bijzonder!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita,
    leuk om met nieuwe spullen aan de gang te gaan he?
    Je kaart is erg leuk geworden.
    Mooi die tekst zo! En ja inderdaad, het is rustig in Blogland. Iedereen geniet vast van de vakantie en het mooie weer.
    Groetjes,
    GerJanne
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kerstkaart heb je gemaakt Anita - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart, Anita. Een heel mooie uitwerking van de schets.
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita,
    Het is een mooie kerstkaart geworden, ik mis wel een beetje je eigen stijl, maar dat komt natuurlijk ook door de materialen die je wilde gebruiken, heel mooi gemaakt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi sterren op je kaart Anita! Leuk dat je ze geembost hebt. Ik herkende de schets nog heel goed in je kaart. Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad met vakantie, gewoon heerlijk genieten, dat kan ik ook goed, als ik thuis ben. Jullie hebben in ieder geval nog iets in het vet, als je man nog een weekje vakantie heeft. Geniet er nog van. Leuk dat je mee doet met de challenge van 52 weeks off......groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely card.
    Thank you for sharing at Winter Wonderlands Anything Goes challenge and good luck x Susan x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje Anita! En wat leuk dat je de materialen hebt gebruikt!! Super!
    Dankjewel voor het meedoen met de 52 weeks challenge!
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great card, I love your bright colours and fun sentiment!

    Thank you for joining the challenge with the Creative Card Crew!

    Sheena
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. love your card! I love the paper and the colours used. Thank you for joining us at Creative Card Crew challenge! Irene DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is fantastic. I love the colours you've used.
    Thanks for getting festive and playing along with us at Creative Card Crew!
    ~ Crystal (DT)

    BeantwoordenVerwijderen