donderdag 7 augustus 2014

Kerst doosje / bakje

Hallo Blogvriendinnen
 
Dankjewel iedereen voor de leuke reacties naar Kim toe.
Vind Kim erg leuk om te lezen en ik natuurlijk ook!
Graag wil ik Lia van harte welkom heten op mijn blog,
leuk dat je mij wil volgen.
Het weer is nu wat minder  sinds gisteren.
Kan het wat afkoelen.
Wat een rust in blogland zeg.
Veel mensen zijn met vakantie.
Maar ik ga gewoon door zie je wel.
 
Graag wil ik een doosje of bakje (hoe je het noemen wil),
aan jullie laten zien.
Ik heb dit patroon uit de laatste Hobbyzine kaarten special 7
gehaald. Hier staat het als een druivendoosje.
Heel leuk patroon!
Ik heb er een kerstversie van gemaakt.

Ik heb er nu zolang kerst balletjes in gedaan.
Even de kerstdoos te voorschijn gehaald, huh???
Ging het hier in huis, mam het is zomer! Hihi.
Het zijn niet hele kleine balletjes
 maar ook niet de grote formaat wat ik erin gestopt heb.
Kunnen jullie het volgen?
Tegen de tijd dat het kerst is doe ik er heerlijke chocolade kerstballetjes in.
Zoals hierboven als voorbeeld.
Nu nog (gelukkig) niet te krijgen in de winkel.
Dus laat ik het op deze manier zien.
 
Ik laat nog wat foto's van het doosje zien...


Hopelijk hebben jullie er een idee van gekregen hoe het eruit ziet.
Echt leuk om te maken!
 
Ik heb hiervoor een plaatje gebruikt van de nieuwe knipvel
"Wonderful White" nr. EWK1227
Ook mijn nieuwe mallen COL1363 en LR0326 gebruikt.(strik)
Leuke nieuwe spullen!
De hulstbladeren mal LR0244
De stempel is ook van MD ECO0151
DP is de PK9100.
De randen en mallen beïnkt, wat rode plakparels erop.
 
Ik wil met dit doosje meedoen bij;
- MD #109 geen kaart
- MDD # Use your newest MD products.
 (EWK1227 - COL1363 - LR0326)
- knutselsenkadootjes #15 alles mag
- DCZ #12 alles mag
- KIC #39 alles behalve vierkant
- Winter wonderland # Anything Goes for Xmas.
 
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en bedankt voor de tijd
en de altijd lieve berichten.
Liefs Anita




47 opmerkingen:

  1. Wat een super mooi doosje, Anita! Wat zal dat straks een lekker weggevertje zijn, met al die heerlijke chocolaatjes. Maar nu met die kerstballen erin staat het ook super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ziet dit er weer mooi uit erg leuk groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk en mooi doosje Anita.
    Creatieve groetjes van Veerle.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is echt prachtig.
    De kaart van Kim is ook schitterend.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hoi
    Hier is het nog erg mooie weer vandaag
    dacht dat het minder zou worden maar nog erg warm (Helaas de hele dag aan het werk )
    Wat een super leuk doosje
    Prachtig gemaakt weer en mooie papiertjes heb je gebruikt .
    Groetjes en een fijne dag nog
    Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie cadeau verpakking Anita, schitterend idee voor de feestdagen
    Groeten, Karinne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi je cadeauverpakking Anita, ...het is nu weer warm buiten vind ik ....maar de vooruitzichten voor het weekend zijn minder ....jammer maar het is niet anders...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk.
    Mooie spullen gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een superleuk doosje heb je ervan gemaakt Anita - prachtig gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig, wat een ontzettend leuk doosje, ziet er erg mooi uit. Je hebt ook wel heel mooi papier gebruikt en zoveel mooie details, echt een plaatje om te zien. Die chocolade kerstballetjes mogen nog wel even wegblijven, ik hoorde op de radio dat er al een winkel was die de pepernoten al in het vak had liggen, nou ja.......
    Fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zag hem net op de mDclub en had al zo'n idee dat ik hem hier ook zou tegenkomen.
    Hij is echt heel erg leuk geworden Anita

    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heb deze week ook de doosjes-tik, haha. Dit is ook een hele leuke geschenkverpakking, mooi gemaakt!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig Anita, wat heb je dit ontzettend leuk gemaakt.
    Het is echt prachtig geworden!
    Gezellig dat je weer meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anita. Wat een leuk doosje heb je gemaakt. Mooie afgewerkt. je hebt mooie materialen gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooi zo'n doosje. en wat heerlijk hé om met nieuwe spullen te werken. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. dat zier er erg gaaf en schitterend uit Anita.
    heel mooi gemaakt.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha, ze zouden hier ook heel raar opkijken als ik de kerstballen in augustus al van zolder zou halen. Maar wat een ontzettend leuk doosje heb je gemaakt. Prachtig Anita.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend naamgenootje, ik vind het prachtig hoe je dit gemaakt hebt, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Anita
    Wauw wat een prachtig doosje .
    Echt super mooi.
    Fijne dag nog.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende kerstdoosje heb je gemaakt.Mooie kleuren leuk met de kerstballetjes erin.De kaart van jullie dochter is super mooooooooooi.Echt een natuur talent. groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Anita,
    wat leuk !! echt mooi om de Kerst iets extra's geven, prachtig papier, leuke mallen, mooi plaatje, het ligt echt allemaal heel vroeg in de winkel maar..je hóeft het natuurlijk niet te kopen haha..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Anita,
    Mijn goede voornemens om langs de bloggies te gaan is al weer gedeeltelijk mislukt want een vriend van onze oudste zoon kwam onverwachts aanwaaien en dat werd kletsen, kletsen en nog eens kletsen, hihi. maar ik heb je kerstdoosje bewonderd hoor! En wat is ie gaaf geworden je doosje en laat de chocolade kerstballetjes nog maar even weg blijven! De tijd gaat toch al veel te snel...ik vind je creatie prachtig en pas ook maar op met Kim, want die kan er ook wat van....mag haar eigen bloggie wel gaan beginnen, hihi. Zo moeder zo dochter hè! Goed gedaan hoor Kim!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig doosje. Je bent goed op dreef. Lieve groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Anita,
    wat een prachtige kerst creaties
    vind het ook heel mooi van kleuren
    toppie hoor !!
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wow mooi gemaakt! Leuk dat je meedoet met de challenge bij KIC. Succes!!
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wow, wat mooi gemaakt.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Anita,
    Allereerst wil ik je bedanken voor de schitterende verjaardagskaart die ik van jou mocht ontvangen echt super mooi! dank jewel!

    Je kerstdoosje is schitterend geworden echt super leuk gedaan.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel mooi gemaakt Anita!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Anita,
    Wat is je kerstkadoosje mooi geworden super leuk om hem straks met kerst gevuld hihi weg tegeven. Leuk zijn de nieuwe malletjes weer hè. Je dochter krijgt volgens mij ook al aardig de smaak te pakken met freubelen, gezellig hoor.
    Leuk dat je weer met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hai Anita,
    hey is een superdoosje geworden. En dan heb je hem vast klaar toch? Hoewel ik de reacties wel kan begrijpen hoor, met dat warme eer kerstcreaties maken.
    Leuk dat je weer meedoet (voor de 2e keer in 1 challenge) aan onze uitdaging bij Knutsels en Kadootjes.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Anita,
    Schitterend gemaakt!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Anita
    Wow wat een schitterend kerst doosje is dat geworden, diegene die ,m
    krijg zal daar heel blij mee zijn, heel leuk gedaan.
    Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik vind het een schitterend doosje geworden. Wim maakt altijd mijn te gebruiken modellen, maar hier zag hij geen heil in. Zit volgens mij nog met zijn hoofd in de troep in mijn hobbykamer. Heeft 3 stofblikken al opgeveegd. Brrrr. alles nu sorteren en weer terug in de doosjes. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtig gemaakt hoor Anita, mooi bakje vind ik het geworden. En wat leuk dat je dochter ook zoveel inspiratie heeft. Heeft ze vast van haar moeder :-) hihi. Ik heb nogal wat moois van je gemist zo ook Kim's Summerkaart. Maar ook de rest ziet er geweldig uit.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een geweldig mooi doosje... prachtig gemaakt... en de strik van MD vind ik ook heel erg mooi erop staan.

    Liefs,
    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Schitterend doosje heb je gemaakt. Heel leuk mooi model. Prachtige details en plaatje heb je op het doosje gemaakt. Alles past perfect bij elkaar.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Het is een schitterende crea Anita, heb je heel leuk gedaan.
    Leuk ook dat je meedoet met de challene.
    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Heel mooi MD Kerstdoosje heb je gemaakt Anita! En wat leuk dat je dochter net zo creatief is als jou, ze is echt n ster in het knutselen van mooie kaartjes!

    Lieve groetjes,
    Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Prachtig wat ik hier weer allemaal zag sinds ik afwezig was.
    Bedankt dat je ook bij mij langs kwam.
    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat is dit mooi gemaakt Anita, erg leuk zeg. Geweldig dat je hier met kerst nog wat in kan stoppen, en zo kan je weer iemand heel erg verassen en blij maken. Leuk dat je mee doet met de challenge van KNutsels&Kadootjes. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. hoi Anita
    wat leuk zeg en prachtig die aqua kleur.
    ziet er zo gezellig uit.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hallo Anita,
    wat leuk dat je meedoet bij KIC, en wat een mooie creatie heb je gemaakt

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Mooie doosje,Anita.
    Deze versie is erg leuk.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wauw een superleuk doosje.echt prachtige kleurem
    Fijne dag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een leuke variatie heb je bedacht Anita. Gelukkig nog geen kerstsnoepjes gezien maar de pepernoten komen al steeds dichterbij..oeff.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Gorgeous Christmas creation! Thanks for joining in with the Winter Wonderland Challenge.
    Hugs Lynsey x

    BeantwoordenVerwijderen