woensdag 27 augustus 2014

Challenge #66 bij Scr@p-cards.

Hallo blogvriendinnen
 
Ben ik dan eindelijk weer.
Jullie zullen vast gemerkt hebben
 dat ik weer even minder langs geweest ben bij jullie
Dit had verschillende redenen.:
laatste week vakantie met z'n allen.
En druk met de doorstart van het Scrapcards challenge blog!
Zoals jullie hebben kunnen lezen
 was bijna de challenge blog van Scrap-Cards opgeheven.
Klik hierover voor de mededeling van Suze.
Toen maar eens met z'n vieren de overwegingen naast elkaar gezet.
En besloten om dit mooie blog niet verloren te laten gaan.
 Zou toch zonde zijn! Zoveel leden!
We gaan dit blog voortzetten met Gerie, Marja, Martine en ik natuurlijk.
We hebben er zin in!
Maar weet inmiddels ook dat er best veel tijd in zit.
Maar ik vind het wel erg leuk!
 
Er zijn een paar kleine veranderingen.
De challenge is 1x in de vier weken.
Maar we hebben na twee weken wel een leuke reminder,
dus halverwege de challenge.
Hopelijk blijven jullie weer volop meedoen.
 Want zonder jullie deelname geen challenge blog!
 
We gaan vandaag fris van start met challenge #66
 
Hiervoor hebben wij voor jullie een
kleurenfoto.
Probeer om zoveel mogelijk kleuren te gebruiken, mag in afgezwakte vorm, 
 En verder......  mag alles!
 
Dit is mijn bijdrage, ik heb hiervoor alle kleuren gebruikt.
Het is vandaag een heerlijke zomerse dag
dus ik zend jullie "Sunshine"
 
 
We hebben dit keer ook twee prijzen voor de nummer 1 en 2!
Des ter meer kans op een leuke prijs,
  gesponsord  door
 
Ik zou zeggen neem een kijkje op ons Scr@p-Cards challenge blog
Er staan daar nog meer leuke voorbeelden van andere DT  leden.
 
Ik wil met deze kaart graag meedoen bij:
- AnMaCreatief #35 zomer.
- SU-per challenge #51 alles mag.
 
Bij vragen stel ze gerust.
Dank jullie wel voor de tijd en de altijd lieve berichten.
 

Liefs Anita
 


32 opmerkingen:

  1. Supermooie kleurige kaart Anita, heel veel succes met de doorstart van dit blog....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Langzamerhand ontwaak ik uit mijn inspiratieloze tijd en vandaag eerst maar weer eens wat blogbezoekjes afleggen....en dan gelijk deze mooie "sunshine" tegenkomen dat is genieten hoor Anita! Prachtige kaart met een fantastisch kleurenpalet!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch fijn dat jullie een doorstart konden maken,
    je hebt ook een super mooie kaart gemaakt ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Aniita,
    Je kaart natuurlijk al lang bewonderd, maar jij hebt n.a.v de kleuren kaart zo mooi alle kleuren gebruikt....supers!! Prachtige kaart!!!!!
    Zonnige groetjes ....Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Anita.
    Je hebt ondanks de moeilijke kleuren er een prachtige kaart van gemaakt.
    Liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita,
    vind dat je super geslaagd bent om al de kleurtjes mooi te verwerken in je kaart
    hij is heel mooi met die prachtige vlinder
    lieve groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je hebt er een mooie vrolijke kaart van gemaakt Anita,
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anita, die spat van het scherm af. Wat een geweldige kleurrijke kaart. Dat gaat jullie bevallen hoor. 1 x in de maand. Bij Knutsels en Kadootjes doe ik het al een poosje en dat bevalt goed. Voor de deelnemers maar vooral ook voor de dt-leden. Super!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart, Anita.
    Succes met de doorstart bij Scrap-Cards!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anita,
    wat een gaaf kaartje!! Zo vrolijk van kleur! Ik ga zo snel kijken op het blog. Vindt het top dat jullie doorgaan. En ik ga zeker weer proberen mee te doen hoor. Wel een hele uitdaging, maar we gelukkig 4 weken!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Géwéldig zoals de kleuren van mijn scherm af spatten Anita. Heerlijk om zo'n vrolijke kaart voorbij te zien fladderen. Misschien ga ik ook een kansje wagen ;p...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anita, dit is een kei leuke vrolijke en kleurrijke kaart geworden. Leuke uitdaging hoor!!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is een hele leuke kaart Anita....heel mooi in die felle kleurtjes, matcht perfect met de foto ....
    fantastisch dat jullie met het challengeblog doorstarten....gefeliciteerd ermee
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super leuke en vrolijke kaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anita,
    Ik wens jullie veel succes met de doorstart van het blog,fijn dat jullie doorgaan en dan ook nog met zo'n flitsende challenge, prachtige kaart heb je gemaakt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een fleurig kaartje, wow!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anita
    Wat een prachtige en vrolijke kaart met dat mooie plaatje van de vlinder.
    Ik vind het best een uitdaging om met deze kleuren iets te maken.....wie weet daag ik mijzelf wel uit en doe mee aan de challenge.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk dat je volger bij mij geworden bent, ik had je nog niet eerder ontdekt maar bij deze, leuke kaart heb je gemaakt hoor, lekkere frisse kleuren, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart met prachtige kleuren. Gezellig dat je meedoet met de SU-per challenge. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuk Anita dat jullie met het challengeblog doorgaan, je hebt een geweldig kleurrijk kaartje gemaakt. Ik wens je heel veel plezier met deze uitdaging.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een hele kleurrijke challenge en dus ook kaartje. Super dat jullie het blog voortzetten!
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldig dat jullie het challengeblog voort gaan zetten, super leuk! er gaat zeker veel tijd in zitten, daarom waardeer ik dat ook zo van jullie. Je kaart is weer mooi, lekkere vrolijke kleuren, leuke uitdaging!
    Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk dat jullie de challenge blog door laten gaan! Je hebt een mooie, vrolijke kaart gemaakt met alle kleuren. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kleurrijke kaart heb je gemaakt Anita - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Anita. Wat een vrolijke kaart. Je hebt geweldige materialen gebruikt. Die bloemenmal is heel erg mooi . Ik wil er binnenkort ook mee aan de slag. Leuk gemaakt, fijndat jullie doorgaan met dit blog. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Fijn hoor dat jullie het blog voortzetten.
    Een prachtige kleurrijke kaart.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooi Anita
    Leuke challenge hebben jullie bedacht en jij hebt een schitterend voorbeeld gemaakt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik vind ,m super zo al die kleuren bij elkaar, daar wordt je helemaal
    vrolijk van.
    Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Je kaartje is één en al kleurenpracht, super nagemaakt van de foto. Leuk dat je nog eens meedoet met de augustuschallenge bij AnMaCreatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Bedankt voor deze kleurrijke inzending bij SU-per Challenges!
    Gezellig dat je meedeed met onze uitdaging.
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Anita, wat een ontzettend vrolijke en kleurrijke kaart. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen