donderdag 29 mei 2014

Candy time!

Hallo Blogvriendinnen,
 
Dit bericht blijft bovenaan staan tot 29 mei,
voor nieuwe posten scrol naar beneden.


Precies vandaag bestaat mijn blog 1 jaar!!! Dat moet gevierd worden toch?
Dat wil ik heel graag met jullie doen!
Omdat ik altijd super blij ben met jullie bezoekjes en reacties,
dat is altijd feest!
 
Ik wil daarom graag een candy weggeven!
En wel deze!
Wat kan je hier allemaal mee?
Voor een voorbeeld klik dan HIER
ook op google  is er van alles over te vinden.
Hij is nieuw hoor, is niet uit de verpakking geweest!
Ik heb hem dus nu twee keer.
 
Maar dit is nog niet alles....
Ik ben op 29 mei jarig en ik wordt dan 44 jaar.
Daarom wil ik nog een kaarten wedstrijd houden!
Dus graag ontvang ik vele mooie zelf gemaakte kaarten van jullie!
Voor mijn adres op  te vragen kan je een mailtje sturen naar mij,
deze kan je vinden bij "mijn voorledige profiel weergeven"
Ik zal hier mijn mail adres ook nog even zetten want ik bemerk op mijn computer dat het niet makkelijk gaat wel op mijn iPad.
 
Ik geef twee keer een leuk pakketje hiervoor weg.
Ik wil dit zo eerlijk mogelijk doen.
En wel als volgt...
Eén pakketje als random (mijn dochter trekt een naam uit een schaal met briefjes)
en.....
Wie de mooiste kaart maakt,  krijgt ook een leuk pakketje.
Ik stel ook een top drie samen, deze laat ik hier zien!
Wie is de jury? Mijn gezin ...bestaande uit manlief, zoon van 15 jaar en dochter van 13 jaar.
Als ik mijn verjaardag dan al gevierd heb dan ook de feestgangers (familie)
 
Wat deze prijzen zijn ..... houdt ik nog geheim.
Ik maak de winnaars bekent op 30 of 31 mei!
 
Dus alles nog even op een rijtje,
Wat moet je  doen om kans te maken op de mooie mal:
- volger worden van mijn blog (als je dit nog niet bent)
- Een berichtje achterlaten bij deze post. Dat je graag meedoet met deze verloting.
- Ook wil ik graag dat je het bovenste plaatje met de tekst
"tijd voor een feestje" in je sitebar plaatst met een verwijzing naar mijn blog.
(ja je moet er wel wat voor doen, hihi)
 
Wat moet je doen om kans te maken op alle drie de prijzen of alleen de pakketjes:
-Alle stappen die hierboven staan!!!
- en....
 als je mij een kaartje wilt sturen wil je dit er dan ook bij zetten?
Je maakt dan wel drie keer kans op een prijs!!!
Mocht je mijn adres nog niet hebben kan je dit even vragen via een mailtje.
Stuur het graag naar je toe.
Als je wil dat ik je ook voortaan een kaartje stuur met je verjaardag,
schrijf dan je adres  en datum in je kaart dan krijg je voortaan ook een kaartje van mij!
 
Wat moet je doen als je alleen aan de kaarten wedstrijd mee wilt doen:
Wil je alleen met de kaarten wedstrijd mee doen
laat dit dan duidelijk in je berichtje weten! 
Maar ook dan zou ik graag willen dat je volger van mijn blog bent
en dat je mijn  bovenste plaatje in je sidebar zet.
Je maakt dan twee keer kans op een pakketje!
Als je wil dat ik je ook voortaan een kaartje stuur met je verjaardag,
schrijf dan je adres  en datum in je kaart dan krijg je voortaan ook een kaartje van mij!
 
Ik wens jullie allemaal veel succes en plezier met het maken van een kaartje.
Ik ben zo benieuwd, ik kan je zeggen...
ik vond dit schrijven al heel erg spannend!!!
Raar hé!!!
Je kan meedoen tot en met 29 mei!
 
Dit bericht blijft bovenaan staan  tot 29 mei , voor nieuwe posten scrol naar beneden! 
Lieve groetjes Anita
 

35 opmerkingen:

  1. Zo ben ik de eerste misschien die hierop reageer, maar ik doe heel graag mee met jouw candy Anita en stuur je zeker ook een kaartje voor je verjaardag....
    Hopelijk krijg je heel veel kaartjes want dat maakt je verjaardag nog feestelijker...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil ook graag mee doen met de candy, ik ga je afbeelding zo in mijn sidebar zetten. Ik stuur ook een kaartje met je verjaardag, want dat moet gevierd worden met o.a. hele mooie kaarten. Heel veel plezier want ik denk dat je veel kaarten gaat krijgen! Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niets leuker en feestelijker dan veel kaartjes met je verjaardag.
    Dat komt dus wel in orde.
    En dan ook nog eens een leuke candy, het kan niet op. Ik doe graag mee, hoor!
    Gefeliciteerd met het éénjarig bestaan van je blog.
    Wat leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan.
    Je stond al op mijn verjaardagskalender, dus je krijgt ook een kaartje van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Anita eerst Van Harte Gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan van je blog.
    Natuurlijk doe ik een kaartje sturen zet je candy op mijn blog moet je alleen even mailen voor je adres.
    En ik wil graag meedoen met al je candies je weet maar nooit.
    Bedankt in ieder geval voor de kans want het is een gave candy.

    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita,
    Wat een gezelligheid op je blog!! Alweer 1 jaar....Gefeliciteerd!!!!....volgens mij was ik al heel snel volger van jou en jij van mij! En wat een superleuke candy meis....ik hou heel erg van verrassingen, dus doe graag met alles mee hoor!! En wat ga je verwend worden met post, dat weet ik zeker!! Maakt je verjaardag nog leuker allemaal kaarten uit Blogland!!
    liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anita. Gefeliciteerd met je 1 jarige blog. IK wil je graag een kaart sturen voor je verjaardag. Ik heb je al een mail gestuurd. IK heb ook wat problemen met blogger maar nu hebben we weer chroom geinstaleerd en nu is het oke. Ik kon geen kaarten meer plaatsen... Ik deed dat nu eerst ook via ipad. blogger foto erop en dan tekst in gewone internet, maar nu weer op de laptop. De blogger werkt niet altijd optimaal helaas. Je mag mijn kaart mee laten doen voor de wedstrijd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anita

    Gefeliciteerd met het j-jarig bestaan van je blog. Ik doe graag mee met de candy. Alvast een prettige verjaardag toegewenst, een kaartje komt er aan.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anita,

    Van harte gefeliciteerd met het 1 jarige bestaan van je blog. Heerlijk wereldtje is het hé. Ik doe graag mee met de candy. Je verjaardagskaart komt jouw kant op. met deze kaart doe ik graag mee met de kaartenwedstrijd. Volger ben ik al een tijdje van jou. Ik stuur je geen mail, je adres heb ik al.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Liebe Anita,zu deinem 1. Blog Geburtstag wünsche ich dir alles Liebe und Gute,weiterhin soviel Erfolg,wie bisher.Auch wünsche ich dir Zeit,viel Zeit deine Kreativität ausüben zu können,jede Menge Inspiration und viel Glück bei deiner Teilnahme von challenges.Es ist doch ein tolles Gefühl den ersten Blog Geburtstag feiern zu können,nicht wahr? Ich war damals richtig aufgeregt und gespannt,was denn alles so passieren würde,lach.In diesem Jahr,auch in diesem Monat feierere ich schon meinen 2. freu,
    viele liebe Grüße die waldfee

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anita,

    Gefeliciteerd! ik doe graag mee met de candy en kaart wedstrijd.
    Ik stuur je zo even een mailtje.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte Anita met het 1 jarig bestaan van je blog en doe graag mee aan je Candy. En me mailtje is onderweg naar je voor de kaarten wedstrijd.

    groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat je een candy weggeeft voor het feit dat je blog zijn 1e verjaardag viert....gefeliciteerd! Ik doe graag mee me je candy want een verrassing is altijd leuk. Deze mal heb ik nog niet...
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat superleuk naamgenootje en ik waag graag een gokje, helemaal leuk en natuurlijk ga ik een kaartje naar je sturen voor je verjaardag, ik zal je mailen voor je adres. Ik zet zo je candy in mijn sidebar.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anita,

    Wat leuk dat je deze candy georganiseerd hebt voor je 1-jarig bestaan van je blog... en je eigen verjaardag neem je gelijk in deze feestelijkheden mee, super hoor.
    Ik doe graag mee met je candy en ik zal je verjaardag niet vergeten. Nu ben ik ook een beginnend blogger, maar kun je mij vertellen hoe ik je plaatje in mijn side-bar kan plaatsen. Ik kom er werkelijk waar niet uit :-((

    Groetjes Janneke Vink

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, de aanhouder wint !
      Het is me gelukt om de afbeelding in mijn sidebar te plaatsen.

      Verwijderen
  16. heyyyyyAnita,
    Van harte gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan van je blog.
    Je kaartje voor je verjaardag is klaar.
    Groetjes Marjo.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. O ik vergat te zeggen dat ik mee wil doen met de Candy, maar ik kan niks in de sidebar zetten. En de kaart die je van mij krijgt is tevens ook voor de wedstrijd.
    Groetjes Marjo.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Anita
    Proficiat met je 1 jarig bestaan van je blog .
    ik doe graag mee met de candy staat al op mijn blog en zal je een verjaardag kaartje sturen dus doe mee met de wedstrijd.:)
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Anita,
    Wat een feest op je blog gefeliciteerd met het 1- jarig bestaan van je blog. Wat gaat een jaar snel hè bij mij is het ook al een jaar geweest. Wij zijn ook vrij snel na het starten van onze blog volgers van elkaar geworden en hebben zo al heel wat van elkaar gezien gezellig hoor. Ik ga dan ook graag met je feestje/candy meedoen en je gaat een mooie zelfgemaakte kaart van mij krijgen. Je adres heb ik al dus dat gaat helemaal goed komen. En uh ik vind het ook wel leuk om een kaartje van jou te krijgen we zijn op de zelfde datum jarig alleen ben ik twee jaartjes jonger hihi.
    Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Anita,
    Gefeliciteerd met 1 jarig bestaan van je Blog!
    Ik doe graag mee met de Candy en natuurlijk stuur ik je een verjaardagskaart!Ik zal de Candy op mijn Blog zetten en je even een mailtje sturen voor je adres.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Anita,
    gefeliciteerd met de 1e verjaardag van je blog! Ik vind het leuk om je een persoonlijke verjaardagskaart te sturen dus ik doe graag mee, het mailtje is onderweg
    groetjes Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Anita,
    wat leuk!! Ik ga meedoen hoor! En ik ga je ook een kaart sturen.
    Je kunt ook vast niet meer zonder je blog! Gefeliciteerd met je succes binnen 1 jaar!
    Al de voorwaarden zal ik nu even gaan doen, heb toch een vrije dag ;-)
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Anita
    Gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan.
    Wat een leuke candy heb je. Natuurlijk doe ik mee aan de kaart wedstrijd en de candy. De candy staat al op mijn blog en het kaartje is in de maak. Ik stuur je een mailtje voor het adres.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Anita,wat een leuk feestje vier je hier op je blog. We zijn van het zelfde bouwjaar lees ik. Ik heb je net een mailtje gestuurd voor je adres. En ik doe ook graag mee voot de collectable. Ga je op mijn blog zetten.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Anita,

    Gefeliciteerd met je 1 jarig blog bestaan.

    ik doe graag mee, zowel met je candy als met de kaartwedstrijd
    mailtje met de vraag om je adres komt eraan ;-)

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Anita,
    Allereerst complimenten voor je prachtige creaties, daar wil ik wel wat meer van zien en zal je vanaf nu gaan volgen!
    Leuk is bloggen he en een jaar is zo voorbij, van harte gefeliciteerd hoor!
    Doe graag mee met je candy en zal je ook een verjaardagskaart sturen!

    Tot blogs.

    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hoi Anita
    gefeliciteerd meisje met je eenjarig blog bestaan en hopelijk volgen er nog velen jaartjes, want je maakt prachtige kaarten.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Anita
    Gefeliciteerd hoor met je 1 jarig bestaan, je hebt een prachtige site met mooie kaarten.
    Ik doe graag mee met de leuke Candy.
    liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat leuk dat je zoiets organiseert. Ik doe graag mee en stuur je zo een mail voor je adres. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. hallo anita,
    ik ben eens een rondje blogs aan het doen en lees nu het bovenstaande verhaal... gefeliciteerd met het een jarig bestaan van je blog... je bent er altijd maar druk mee.... wist niet dat je van je verjaardagskaarten een wedstrijd hebt gemaakt...... heb geen blog .... nog veel plezier van je blog en er komen vast nog vele jaartjes bij!!!! lieve groetjes,
    tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Goedemorgen Anita,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag én met je 1-jarig bestaan!!
    Ik wens je een hele feestelijke dag toe, laat je maar heerlijk verwennen hoor!

    Liefs Janneke Vink

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik ben doordat ik las dat je jarig was, net voor t eerst op je blog gekomen. Van harte gefeliciteerd en ik wens je een leuke dag. Ik heb het genoteerd en hoop er volgend jaar aan te denken. Gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Lieve anita, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop dat je een heerlijke dag hebt maar dat zal vast wel. Je hebt ook nog eens een vrije dag zelfs haha, lekker toch?
    liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hqi Anita,

    genietend van een droge dag in het noorden je vergeten te feliciteren en met je 1 jarig bestaan van je blog maar het allerbelangrijkste met je verjaardag dus bij deze in mijn "memmetaal" Fan herte Lokswinske mei dizze bisondere dei.

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen