dinsdag 23 juli 2013

Mijn eerste Bestie!

Ja eindelijk is Bestie af!

Ik zag er zoveel voorbij komen en wilde natuurlijk niet achter blijven. Ze zijn ook zo mooi! Dus een stempel aangeschaft. En die mooie vlinder mal!!!

Maar eerst wil ik mijn nieuwe volger welkom heten en iedereen bedanken voor de lieve berichten op mijn vorige kaart.

Maar dat is nog niet alles! Ben twee keer in de prijzen gevallen met dezelfde kaart "De zomerse snoes" Ik ben daarmee eerste geworden bij Nadia's challenge blog  en mag daar ook gastdesigner zijn voor een keer, en derde geworden bij NKU. Voor meer info zie bovenaan bij "gewonnen challenge's" , gewoon op klikken, ben er super blij mee!!!

Nu is het tijd voor mijn Eerste Bestie te laten zien.
 
 
 
 
Ik wil deze kaart mee laten doen met:
My Besties Dutch Girls Designs eerste challenge met als thema alles mag.
EHI challenge met als thema alles mag,
 
Gebruikte materialen:
Natuurlijk een Bestie stempel MB 36 (Miss Poodle Doodle),
Paper pad Romantic Flowers, Joy! stempel 6410/0010,
mallen van Joy! 1201/0071, 6002/0251, cheery Lynn Designs mal B117s,
disterss inkt, lint,  bloemen, meeldraden, kralen, plakparels, spray van Rayher en frantage.
 
Hopelijk vinden jullie hem mooi. Zelf ben ik niet geheel tevreden.
Maar goed de volgende keer beter.
Heb er wel vier dagen over gedaan vond het steeds te warm om wat te doen en 's avonds zat ik graag buiten.
Maar nu moest hij klaar van mij en op mijn blog! Dan maar even binnen!
 
Ik weet niet of het al ergens onweert in het land maar bij ons nog niet. Het andere stuk van Brabant schijn baar wel?!
 
Groetjes Anita 
 

18 opmerkingen:

  1. Hoi Anita, Wat een mooie vrolijke kaart. Erg mooi gemaakt. Gefeliciteerd met je behaalde prijzen. Je kaart is ook erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart. Met een prachtige bestie.
    Gefeliciteerd met je prijzen.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je mee doet met de challenge bij EHI.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita,
    Je eerste Bestie is reuze leuk! Je zei dat je niet helemaal tevreden was, en ik denk je inkleuren! maar dat gaat vast iedere keer beter ik ben ook nog steeds aan het zoeken, wel of niet met copics of toch mijn favoriete distress inkt. Volgens mij moet je met copics enorm veel kleuren aanschaffen, die elkaar goed opvolgen, maar ik vind je kaart super, mooi gebruik gemaakt van je vlinder rand en bewerkt met frantage, het is lekker vrolijk en kleurrijk, toppie gedaan! Ook Gefeliciteerd met je gewonnen prijzen! geniet er van.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ik doe het je niet na, een superleuk kaartje geworden.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje is het geworden Anita, mooie kleuren heb je Bestie gegeven.
    Ik vind het een prachtige kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een schitterende kaart Anita.
    Gefeliciteerd met je gewonnen prijzen.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je kaart wel heel mooi.Lekkere frisse kleuren niks mis mee.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superdesuper creatie heb je gemaakt, ik vind het een bjoetie!
    En gefeli met je super prijzen!!!
    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superleuke kaart heb je gemaakt, lieve stempel en zulke vrolijke kleuren heb je ook gebruikt. En wat is die vlindermal mooi he? Je hebt er een mooie vlindercirkel met tekst bijgedaan, alles past zo mooi bij elkaar.
    Gefeliciteerd met al je prijzen, geniet ervan!
    liefs Hanny
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi

    Ik vind het weer een pracht kaart hoor .Erg mooie vrolijke kleurtjes heb je weer gebruikt .
    En die vlinderstans ik ook wel super hè .
    En ook weer mooi ingekleurd .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Anita,

    Gefeliciteerd met je prijzen het is dan ook een super mooie kaart die hebt gemaakt.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Als eerste gefeliciteerd met je 2 gewonnen top 3 plekjes naamgenootje, super voor je. Wat is je kaart prachtig geworden, echt een toppertje.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI en My-Besties Dutch Girls blog, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anita, Je kaart is prachtig, mooie kleuren heb je gebruikt! Leuk dat je meedoet met de challenge van My Bestie Dutch Girls. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Volgens mij is er niets mis mee Anita, je zult het zelf anders ervaren maar ik vind het een schitterende Bestie!! De kleuren zijn heerlijk zomers gekozen, prachtige details, echt een supermooi geheel! Het is inmiddels donderdag en geen idee hoe het afgelopen is met jullie onweer...bij ons niets maar ja wij wonen dan ook niet in het zuiden...

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lief zomers kaartje heb je gemaakt en proficiat met je top 3 plaatsen. Fijn dat je meedoet bij de Dutch Besties Challenge en we hopen nog veel van je mooie kaarten te mogen zien bij onze challenge.

    Lieve groet van mij,
    Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattig kaartje, Anita, alles past zo mooi bij elkaar!
    En gefeliciteerd met je winnende kaarten, wat leuk!

    BeantwoordenVerwijderen